menu
Головна » 2015 » Ноябрь » 30 » Діяльність соціального педагога ЧР ЦТКЕ УМ
07:51
Діяльність соціального педагога ЧР ЦТКЕ УМ
Соціальний педагог ЧР ЦТКЕ УМ розпочав свою роботу в 2014 році з ціллю створення в закладі оптимальних соціально-психологічних умов для навчання та розвитку особистості.
Соціальний педагог в позашкільному навчальному закладі призначений для організації активної співпраці як адміністрації, педагогів, учнів і батьків між собою, так і зовнішніх соціальних структур з ними для надання реальної кваліфікованої, всебічної і своєчасної допомоги дітям. У рамках роботи соціального педагога здійснюється соціально-психологічне вивчення дітей для організації індивідуального підходу до них, виявляється соціально-психологічна допомога дітям, батькам, вчителям.
Загальна інформація:
Завдання соціально педагога ЧР ЦТКЕ УМ полягають у сприянні повноцінному особистісному й інтелектуальному розвитку учнів, створення умов для формування у них мотивації до самовиховання і саморозвитку, до плідної навчальної діяльності; виявленні найбільш ефективних форм організації навчально-виховного процесу.
Соціальний педагог дотримується педагогічної етики, поважає гідність особистості. Він будує свою діяльність на основі доброзичливості та довіри у тісному співробітництві з усіма учасниками педагогічного процесу.
Принципом роботи соціального педагога є конфіденційність, він зберігають професійну таємницю, не поширювати відомостей, отриманих у \ корекційної роботи, якщо це може заподіяти шкоду людині або його оточенню.
Напрямки діяльності:
Метою діяльності соціального педагога є створення умов, які сприяють виконанню освітніх і виховних завдань, саморозвитку і самовиховання учнів , своєчасне і систематичне вивчення мотивів їх поведінки і діяльності з урахуванням вікових, інтелектуальних, фізичних, статевих, соціальних та інших індивідуальних особливостей, сприяння соціально-психологічній адаптації вихованців та співробітників ЧР ЦТКЕ УМ.
Для досягнення цілей і завдань соціально-психологічна служба використовує такі форми роботи:
• організація та проведення соціально-психологічних тренінгів з формування навичок ділового спілкування, формування колективу, розвитку особистості;
• організація і проведення бесід та занять з формування навичок здорового способу життя;
• організація та проведення соціально педагогічного консультування;
• проведення соціологічних досліджень.
Категорія: Пропозиції від ЧР ЦТКЕ УМ | Переглядів: 477 | Додав: anapa | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]