07:51 Діяльність соціального педагога ЧР ЦТКЕ УМ |
Соціальний педагог ЧР ЦТКЕ УМ розпочав свою роботу в 2014 році з ціллю створення в закладі оптимальних соціально-психологічних умов для навчання та розвитку особистості. Соціальний педагог в позашкільному навчальному закладі призначений для організації активної співпраці як адміністрації, педагогів, учнів і батьків між собою, так і зовнішніх соціальних структур з ними для надання реальної кваліфікованої, всебічної і своєчасної допомоги дітям. У рамках роботи соціального педагога здійснюється соціально-психологічне вивчення дітей для організації індивідуального підходу до них, виявляється соціально-психологічна допомога дітям, батькам, вчителям. Загальна інформація: Завдання соціально педагога ЧР ЦТКЕ УМ полягають у сприянні повноцінному особистісному й інтелектуальному розвитку учнів, створення умов для формування у них мотивації до самовиховання і саморозвитку, до плідної навчальної діяльності; виявленні найбільш ефективних форм організації навчально-виховного процесу. Соціальний педагог дотримується педагогічної етики, поважає гідність особистості. Він будує свою діяльність на основі доброзичливості та довіри у тісному співробітництві з усіма учасниками педагогічного процесу. Принципом роботи соціального педагога є конфіденційність, він зберігають професійну таємницю, не поширювати відомостей, отриманих у \ корекційної роботи, якщо це може заподіяти шкоду людині або його оточенню. Напрямки діяльності: Метою діяльності соціального педагога є створення умов, які сприяють виконанню освітніх і виховних завдань, саморозвитку і самовиховання учнів , своєчасне і систематичне вивчення мотивів їх поведінки і діяльності з урахуванням вікових, інтелектуальних, фізичних, статевих, соціальних та інших індивідуальних особливостей, сприяння соціально-психологічній адаптації вихованців та співробітників ЧР ЦТКЕ УМ. Для досягнення цілей і завдань соціально-психологічна служба використовує такі форми роботи: • організація та проведення соціально-психологічних тренінгів з формування навичок ділового спілкування, формування колективу, розвитку особистості; • організація і проведення бесід та занять з формування навичок здорового способу життя; • організація та проведення соціально педагогічного консультування; • проведення соціологічних досліджень. |
|
Всього коментарів: 0 | |